Gasztró
Óriási botrány lett a direkt nők számára gyártott sörből
Új sör érkezett a piacra, kimondottan nőknek: az Aurosa. Surprise, surprise: a termék természetesen pink, és virágokkal hirdetik.
Nem teljesen értjük, miért kell a nőknek saját sörmárka: a sör iránti rajongás eléggé nemtől független dolog, bár egyes gyártók szeretik valamiért azt sugallni, hogy a radler tipikus csajdolog (fúj). Az Aurosa elviekben nincs édesítve, és túl sokat nem is tudunk meg róla:
Az új termék marketingje mindenesetre pofaszakasztó: “csak rózsaszín könyveket olvasok ruhákról, miközben sört kortyolgatok” – lol:
És hát ó, pont egy kis pillangó szállt a rózsaszirmokkal telehintett sörömre:
És persze virágok minden mennyiségben:
Csak azt nem értjük, eddig akkor mit ittak a nők: sört férfiak számára???
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.