Gasztró
Itt a negyedik íz, a vörös csoki Svájcból, te megkóstolnád?
A rubinszínű kakaóra kaptak rá a tudósok, melynek intenzív érzéki ízt tulajdonítanak.
Az Independent számol be arról, hogy hosszú évtizedek múltán is van új a nap alatt, már ami a csokoládé-típusokat illeti. A jól megszokott tej-, ét- és fehércsoki ízek után 80 évvel állt elő a svájci székhelyű belga cég egy új ízvilággal.
#Breaking: White, milk & dark chocolate – and today, the world is introduced to #RubyChocolate: https://t.co/gePxV9nePH #Innovation pic.twitter.com/ihzG5dIXh7
— Barry Callebaut (@BCgroupnews) September 5, 2017
A Barry Callebaut Group nevű vállalat a vörös színű kakaóbabot használta fel, hogy létrehozza az új aromát, mely leginkább a bogyós gyümölcsökére emlékeztet, és kéjesen lágy. Vöröses árnyalata miatt a Ruby fantázianevet kapta az új termék, mely nagy valószínűséggel betalál a csokoládérajongóknál, és ez alól még még az igényes Y-gereráció sem lesz kivétel.
Ruby Chocolate from Barry Callebaut is creating headlines as a key milestone @BarryCallebaut #kennedysconfection…https://t.co/yoAfEQcWmF pic.twitter.com/VQdlXpsrm1
— Kennedy’s Confection (@KennedysConfec) September 6, 2017
Intenzív érzéki öröm, egy teljesen új íz élménye. Nem emlékeztet sem a keserű, sem a tej- vagy a fehércsoki zamatára sem.
Az alapanyagul szolgáló, vörös kakaó évek óta már tanulmányok tárgyát képezi, és a belőle készült csokiban teljesen természetesen őrződik meg mind az eredeti íze, mind a színe. Semmilyen hozzáadott gyümölcsöt vagy aromát sem tartalmaz.
Glad to attend Barry Callebaut launch of new Ruby bean chocolate @BarryCallebaut #kennedysconfection #confectionery https://t.co/lUrusaY36h pic.twitter.com/fRzJTkkdrZ
— Kennedy’s Confection (@KennedysConfec) September 5, 2017
Nagyon különleges anyag: friss, könnyű és krémes az állaga. Olyan selymes, hogy alig veszed észre, és máris lecsusszant egy újabb falat a torkodon. Többet fogsz enni belőle, mint a megszokott csokifajtákból.
állítja róla a híres édesség-szakértő, Angus Kennedy.
Our new #RubyChocolate will be available to #chocolate manufacturers & consumers around the world soon: https://t.co/qAvRU3maXq #Innovation pic.twitter.com/i8bCnfdC3X
— Barry Callebaut (@BCgroupnews) September 5, 2017
Az idő fogja megmutatni, hogy csak egy ügyes marketingkampányról van-e szó, vagy tényleg olyan ütős ez az új íz, mint ahogyan a belga-francia fúzióból 1998-ban létrejött gigacég állítja.
Több piackutatást is tartottunk, és nemcsak a hedonizmusáról híres huszonévesek lesznek vevők az új csokoládéra. Szeretnénk elérhetővé tenni a szélesebb közönség számára is, akárcsak a többi három ízt.
bizakodik Peter Boone, a cég innovációért és minőségért felelős munkatársa.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.