közélet

Menczer ezt is elintézte – Kalapács alá került Magyar Péter elhíresült „női” napszemüvege

  • Szerző:nuus
  • 2024.04.22 | 12:35

A TISZA párt alelnöke a befolyt összeget jótékony célra fordítja majd, az árverést a Facebookon tartják.

Vélhetően sokan nem voltak olyanok, akik komoly tétben merték volna megfogadni azt, hogy a hazai politikai élet legnagyobb port kavaró tárgya április közepén, az önkormányzati és EP-választás kampányának indulásakor Magyar Péter napszemüvege lesz. Pedig így lett, és ezt nem másnak, mint Menczer Tamásnak, a kormánypártok kommunikációs igazgatójának köszönhetjük.

A Fidesz legújabb álláshalmozója – kommunikációs igazgató, országgyűlési képviselő és külügyminiszteri biztos – két hete mindenhol azt hangoztatja, a dollárbaloldali, háború-, és genderpárti Magyar Péter női napszemüveget hord.

Na, ezt a szemüveget, ami máris a 21. századi magyar történelem egy ikonikus darabkájává vált, Magyar Péter most árverésre bocsátja, és azt is bejelentette közösségi oldalán, hogy jótékony célra ajánlja fel a bevételt.

„Szeretném jótékonysági célra felajánlani a propaganda által híressé tett napszemüvegemet. Nyilvános licitre bocsátom az El Camino-t is megjárt Ray-Ban márkájú szemüveget. A kikiáltási ár: 10 ezer forint. A befolyt összeget egy Debrecen környéki nehézsorsú, többgyermekes család fogja megkapni anyák napján. A liciteket kommentben várom. Kérem, csak olyanok licitáljanak, akik nyertes licit esetén valóban kifizetik a felajánlott összeget. Április 22-én 18.00 óráig várom a felajánlásokat. Egynek minden nehéz, sokaknak semmi sem lehetetlen” – olvasható a bejegyzésben.

A telex közben utána járt annak, a szemüveg egy Ray Ban Jack típus, ami uniszex, és egy gyors online keresés alapján 40 ezer forint körüli áron kapható magyar webshopokban.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Lélek
Egyedülálló apa ismerkedne!
  • szerző:nuus
  • 2024. 05. 02.