Vizuál

Tényleg tabukat döntöget az Amazon reklámja

  • Szerző:nuus
  • 2016.11.24 | 15:08

Az Amazon direct reklámja nem kifejezetten karácsonyi, de annak is tökéletesen beillik: csak semmi gyűlölködés.

Fotó: Youtube
Fotó: Youtube

Egy akkora cég esetén, mint az Amazon (a Forbes listáján a 11. leginnovatívabb márka a világon), különösen furcsa, hogy vallási témához nyúljon. Hiszen egy átlagos cégpolicy mindig tiltja, hogy a vállalat kényes, széles körben kiváltott zúgolódást kiváltó megnyilvánulásokat tegyen. Márpedig az Amazon direct most ezzel szembe ment, és talán el is kezdték lekövezni a 2016 utáni céges kommunikáció ösvényét, ahol nem tabu arról beszélni, hogy gyakorlatilag minden vallás (és nemcsak az ábrahámita vallások) szinte ugyanazt hirdeti, szóval teljesen fölsöleges minden gyűlölködés. (Nahát, így milyen egysezrűnek tűnik, ugye?)

A sztori teljesen egyszerű: mindannyian egyek vagyunk, és ha nyitottsággal és szeretettel fordulunk(nánk) egymás felé, a világ egy jó hely (lenne). Néhány szóban összefoglalva: tisztelet, elfogadás, nyitottság, figyelmesség, szeretet.

 


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló