Vizuál
Hogyan fordul át egy cuki szerelmi történet a legsokkolóbb rémálomba?
A BBDO New York új reklámfilmje alaposan megvezeti a nézőt, aki mindvégig azt hiszi, azt nézi, amit lát. A végén derül ki, hogy egészen mást lát, mint amit néznie kéne.
A helyszín: egy tipikus amerikai középiskola.
A szereplők: tipikus amerikai gimisek.
A történet: látszólag egy tipikus, amerikai független filmes love story, olyan, ami az élet szeretetére tanít, és általában happy enddel zárul.
A DDBO New York reklámfilmjében az a nagyszerű, hogy mindezt el is hisszük neki, egészen az utolsó képkockáig, melyen a rút élet ad egy büdös nagy pofont az álmodozásnak.
A filmet a Sandy Hook Promise nevű nonprofit szervezet készíttette el az ügynökséggel, hogy felhívja a figyelmet arra, milyen könnyedén sétálunk el nap mint nap a tömegpusztításra készülő iskolatársaink és a rájuk utaló jelek mellett.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.