Gamer

Bizonytalan a Star Wars játékok jövője: az EA bezáratta a Visceral Gamest

  • Szerző:nuus
  • 2017.10.19 | 16:03

Még nem lehet tudni, hogy mi lesz a játékok sorsa.

Igazán szomorú nap volt a szerda a játékfüggők életében. Az EA ugyanis bejelentette, hogy szélnek ereszti a Visceral Games játékfejlesztő csapatot, és a jövőben egy másik stúdióval kezdi majd újra a Star Wars játék fejlesztését. A Visceralnak köszönhetünk olyan játékokat, mint a Battlefield Hardline vagy a Dead Space sorozat.

Patrick Söderlund, az Electronic Arts ügyvezető igazgatója egy közleményben írta le, hogy a Visceral által készített program egy lineáris, sztoriközpontú játék volt, a cég viszont szélesebb közönséget akar megcélozni. Söderlund elmondta azt is, hogy a fejlesztési időszak alatt sok játékossal kipróbáltatták a koncepciót, figyelték a visszajelzéseket, és nyilvánvalóvá vált számukra, hogy egy olyan élményt kell megalkotniuk, amihez szívesen visszatérnek a játékosok, ehhez pedig jelentősen változtatni kell a dizájnon.

Még nem tudni, hogy Amy Hennig (a Naughty Dog Uncharted sorozat írója, aki nemrég a Visceralhoz igazolt, hogy az új Star Wars játék kreatív igazgatója legyen) benne lesz-e az új projektben, de az már valószínű, hogy az EA Worldwide vagy az EA Vancouver fogja befejezni a fejlesztést.

Azóta a játékipar szereplői is kommentálták az EA nyilatkozatát. Cory Barlog, az új God of War rendezője a Twitteren osztotta meg mindenkivel, hogy ő bizony imádja a lineáris single player játékokat, és teljesen elszomorítja, hogy a linearitás egyesek szemében egy rossz dolog. Van benne igazság.

 


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló