Érdekes

A #MeToo ihlette a torokszorító új Gillette-reklámot

  • Szerző:nuus
  • 2019.01.15 | 15:51

A mérgező maszkulinitást ekézi a hirdetés. Vesszen a macsóság, győzzön ami férfiasan tökéletes!

A #MeToo mozgalom sokaknak már a könyökén jön ki, ám sajnos nem lehet elégszer elmondani, hogy a férfiak nőkkel való bánásmódján még van mit csiszolni. Ha más nem, a borotvájuk segítségével tehetnek arról az urak, hogy ne legyenek annyira szőrösszívűek.

A nemek közti interakciókat veszi górcső alá a filmecske, a férfiak viselkedésére téve a hangsúlyt. Az urak vonják felelősségre egymást, ha a helyzet azt kívánja. A piperecég szlogenje 30 éve az, hogy

A legjobb, amit férfi kaphat.

Ez a mondat továbbra is él, abban az értelemben, hogy a legjobb tanács, amit egy generáció átadhat a következőnek, az a nőkkel való bánásmódról szóljon. Állítsák le már maguk között a molesztálást, a piszkálódást, és főleg ne engedjék, hogy valamelyikük életvitelszerűen bántsa a nőket. A férfiakat célzó üzenet úgy kezdődik, hogy

Hiszünk ebben…

majd híradások következnek a #MeToo mozgalomról. Aztán a narrátor megjegyzi, hogy

Hiába, ilyenek a fiúk…

majd felteszi a kérdést, hogy tényleg ez a legjobb, ami egy férfival történhet?

 

View this post on Instagram

 

That perfect match. ?? Personalize yours for that special someone. www.razor-maker.com Get inspired @razormaker_

A post shared by Gillette (@gillette) on

Nem nézhetünk félre örökké. Már túl messzire ment ez a dolog. Nem mosolyoghatjuk meg, vagy hozakodhatunk elő a régi kifogásokkal. A sarkos videó végigzongorázza a tipikus nőszégyenítő helyzeteket (utcán megfüttyögni, ölelgetni, markolászni), majd egy apát is mutat, aki a barbecue-partin verekedő fiúkat szedi szét – nem hagyja rájuk, hogy a fiúk már csak ilyenek. Egy anyát is látunk, aki netes zaklatáson átesett kamaszfiát vigasztalja.

Valami végleg megváltozott, és már nincs visszaút.

Végre a világ felemelte a szavát a visszaélések ellen. A férfiak tényleg a legjobbat érdemlik, önmaguknak és önmagukból is. Ezért kell véget vetniük már maguk közt a macsóskodásnak, és az abból fakadó lebecsmérlésnek, szóbeli vagy fizikai agressziónak. Mindezt a mai kisfiúk szeme láttára tegyék, mert

A mai srácok a holnap férfijai lesznek.

– zárul a reklám. Egy fontos párbeszédbe állt bele a Gillette: Pankaj Bhalla márkaigazgató elmondja, hogy a valós időben zajló események őket is foglalkoztatják. Kifogások keresése helyett magasabb mércét kell magunk elé állítani, hogy a célközönséget jelentő urakkal együtt elérkezzenek oda, ami a legjobb a férfiaknak is, számol be a Scary Mommy.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Design
A stílusos otthon titkai
  • szerző:nuus
  • 2021. 07. 02.