Pénzügyek

Egyre nehezebben bírják a netes áruházak az ezredfordulós generáció igényeit

Hogyan tud találkozni a Z generáció, a mesterséges intelligencia és egy online áruház?

(kép: Pixabay)

A millenium környékén születetteknek készült már Monopoly, óriási cégek vizsgálják a pénzügyi viselkedésüket és utálják a bankokat. Most a PYMNTS járt utána, hogy hogyan állják a sarat az online áruházak a fiatalok növekvő igényeivel szemben, botrányok és biztonsági rések közepette.

Igyekeznek új technológiákat bevetni, hogy versenyképes maradjon a szolgáltatásuk a konkurenciával. Egyre többen használnak mesterséges intelligenciát és öntanuló algoritmusokat, hogy felgyorsítsák és leegyszerűsítsék a vásárlást, illetve növeljék a felhasználói élményt. A NakedPoppy például személyre szabja a kínálatot az MI segítségével.

Vizualitás kell a milleniáloknak

Az Instagram képi világa után nem csoda, hogy igény van a termékek felfedezhetőségére, lehetőleg az interneten. Ezzel együtt a kép alapú keresésre is egyre nagyobb igény van, ebben pedig jó nagy szerep jut az MI-nek. Ez egyelőre messze van a tökéletestől, még a legnagyobb techvállalatok algoritmusai is vétenek hibákat. A jövő mindenesetre inkább képekre hagyatkozó keresőmotorokat tartogat, mint szövegeseket.

Forrás: FinTechRadar


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló