Vállalatok

Zuckerberg nagyon rajta van, hogy mentse a Facebookot a pusztulástól

  • Szerző:nuus
  • 2018.03.29 | 13:47

Készítenek egy teljesen új felületet a biztonsági beállításoknak, és szabályozzák a reklámokat.

A Cambridge Analytica botrány után komoly következményekkel kellett szembenéznie a Facebooknak. Az emberek sorra hagyják ott az oldalt, hírességekkel együtt, akik még több embernek mutatnak példát. Úgy néz ki, Zuckerberg komolyan veszi a dolgot.

Fotó: Josh Edelson/AFP

Egyszerűsödnek a biztonsági beállítások

A következő hetekben élesítik a frissítést, aminek köszönhetően sokkal egyszerűbb lesz beállítani, hogy mit tudjon, vagy mit ne tudjon rólunk a Facebook.

Egy helyen lesz minden.

Könnyen utánajárhatunk majd, hogy pontosan mit tudnak rólunk. Ami a legjobb, hogy készítenek egy listát, ahol felsorakoznak azok az alkalmazások, amiket használunk. Az is szerepel majd az összes appnál, hogy milyen adatainkhoz fér hozzá az adott alkalmazás.

 Megszűnnek a célzott reklámok

Zuckerberg a múlt héten azt nyilatkozta a New York Times-nak, hogy

az egyik legnagyobb felelősségük, hogy az emberek adatai biztonságban legyenek. Ha ebben elbukunk, akkor komoly intézkedéseket kell tennünk.

Ezért döntöttek úgy, hogy a Facebbokon hirdető cégek nem használhatják azokat az adatokat hirdetésekhez, amiket nem a Facebookról szedtek. Tehát a hirdetések, amik megjelennek majd a falon, kizárólag a Facebookos viselkedésed alapján jönnek majd. Eddig megszokott volt, hogy az olyan cégek, mint az Experian, vagy az Acxiom gyűjtögetik az emberek adatait, és eladják őket a hirdetőknek. Ezután a hirdetők ezek alapján teszi elénk a reklámokat. Na ezek az adatgyűjtő cégek maradnak majd ki a buliból.

 

Szóval Zuckerberg most mindent megtesz azért, hogy helyreállítsa a Facebookot.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló