Zene
El sem hisszük, a BTS most Guinness-rekordot döntött, nem is egyet!
Ezúttal a Boy With Luv videója hozta meg az újabb csúcsokat a fiúcsapatnak.
Nem elég, hogy a BTS a minap történelmet írt, de a Boy With Luv című klipjük debütje is hatalmasat szólt. Így a Guinness World Records szűrőjén is fennakadtak az ázsiai srácok, méghozzá három ponton!
Április 18-án jelentette be a szervezet, hogy 24 óra alatt ezt a videót látták a létező legtöbben. Ebből adódóan a zenei klipek, illetve a K-pop csapatok mezőnyében is taroltak a dél-koreai srácok. 74,6 millió megtekintésre eddig egy nap alatt még nem volt példa. A Halsey vendégszereplésével készült filmecske április 12-én került ki a videómegosztóra, mely a Map of the Soul: Persona című, új albummal egyszerre látott napvilágot.
Megtisztelő, hogy már a BTS is a világrekorderek családját erősíti.
nyilatkozta a Guinness képviselője.
Three new records – congratulations @BTS_twt ? https://t.co/Ll7a3ctFjH
? Most viewed @YouTube video in 24 hours
? Most viewed @YouTube music video in 24 hours
? Most viewed @YouTube music video in 24 hours by a K-pop group#BoyWithLuv— GuinnessWorldRecords (@GWR) April 18, 2019
A Twitteren eközben egy hashtag-csúcs is megdőlt. A K-pop szeptett hívei 24 óra leforgása alatt a Twitter Best Fandom nevű kampány során több, mint 60 millió bejegyzést eszközöltek, a március 16-17 közé eső időszakban. A hashtag a 14. Soompi Awards virtuális voksolásán ment ekkorát, teszi hozzá a Billboard.
Check out the heat map below to see the global #TwitterBestFandom conversation during #SoompiAwards while the Guinness World Records title was being broken! pic.twitter.com/yw3QzIKEZs
— Soompi (@soompi) April 18, 2019
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.