Motor
Az MV Agusta elkezdte emelni a tétet
Dobják az elérhetetlen butikmárka stílust, és megpróbálnak nagy európai gyártóvá válni, illetve újra lesz Cagiva is.
Lassan egy éve, hogy Timur Sardarov lett a cég vezérigazgatója, és vette át teljesen a céget a Castiglioni családtól. Sardarov meglepő és merész gondolattal kezdte el vezetni a céget: nem más a cél, mint az, hogy a nagy európai gyártók méltó ellenfelévé tegye az MV-t.
A nagy gyártók a népszerűségük fenntartásához nem tudtak mást csinálni, mint a kisebb és olcsóbb motorokhoz nyúlni. Így lett 300-as BMW is. Illetve szükség van arra is, hogy gondoljanak azokra a fiatalokra, akiknek csak A2-es jogsijuk van, tehet szükség lesz az 500 köbcentis modellekre is.
Első körben az évi 20 ezer motor eladása a fő irány. Kiderült, hogy 2021-ben fog érkezni az új F3, és hamarosan utána jön a következő F4 következő generációja is. Azonban az új vezérigazgató elárulta azt is, hogy visszahozzák a legendás Cagiva márkát, de csak elektromos városi járművekkel.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.