Belföld
Alaposan kitömte Várkonyi Andreát Mészáros Lőrinc, nem lehet oka panaszra
Már javában zajlik az MBH Bank, a három pénzintézet Budapest Bank, MKB Bank és Takarékbank fúziójából létrejött bank bevezető kampánya, amely hivatalosan május elsejével váltott egységes arculatra – írja a Kreatív.

A bevezető kampányon lead ügynökségként a Whitedog Media dolgozik, az MBH hirdetései pedig tévében, rádióban, online és print sajtóban, moziban illetve közterületen citylightokon, épülethálókon, villamoson és metróreklámokban is futnak.
A márkaváltásban lead ügynökségünk a Whitedog Media, akik egyúttal a médiavásárlási feladatokat is ellátják. A külső PR kommunikációs feladatokra a Goodwill Communications-t választottuk ki”
– fogalmazott a lapnak a marketingigazgató.
Megfőztem egy középkori receptet – mutatom is az eredményt!
A Whitedog Mediát Várkonyi Andrea 2020 szeptemberében tízmillió forintos alaptőkével alapította. A Mészáros Lőrinc feleségének többségi tulajdonában lévő reklámügynökség 2021-et már 2 milliárd forint feletti nettó árbevétellel és 388 millió forintos adózott eredménnyel zárta.
A 75 százalékos tulajdonrésszel rendelkező Várkonyi Andrea ekkor 295 millió forintos osztalékot vett ki a cégből.
A Whitedognak főleg a Mészáros-csoport cégeitől van megbízása, de a Delta Technologies-csoport is adott már munkát az ügynökségnek.
A Direkt36 korábbi tényfeltárásából kiderült, hogy az MBH tulajdonosi szerkezetében megtalálható Mészáros Lőrinc, aki a bank részvényeinek közel 15 százalékát birtokolja az Eirene és a Metis magántőkealapon keresztül.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.