Celeb

Hoppá, Kourtney Kardashian új oldala nagyon ismerős valahonnan!

  • Szerző:nuus
  • 2019.04.03 | 12:48

Kim csak kivallotta, hogy Naomi Campbellt másolja, na de kit koppint a nővére? Nem véletlen, hogy a Poosh nevű brand többeknek okoz deja vu-t.

Kourtney Kardashian a legidősebb lánytesó a KUWTK-klánban, és nem tör olyan gyakran a címlapokra, mint híres-hírhedt húgai, az élen Kimmel. De mostanában egyre többet hallani frissen indult életmód-, szépség- és wellness-oldaláról, a Poosh-ról.

 

View this post on Instagram

 

C O M I N G. S O O N. @poosh

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

A pucér, kifacsart testű habfürdős fotó már megadta az alaphangot a kampányhoz. A képet egyébként egy korábbi projektjénél már elsütötte, ám a Dash store már meg is szűnt azóta.

A Poosh bezzeg él és virul, mert

úgy éreztem, hiányzik még valami az egészséges életstílus palettájáról. Ha ilyesmivel foglalkozol, akkor óhatatlanul a saját bőrödet viszed a vásárra. Szerepel a tested, amibe vagy amire nagyon nem mindegy, mit is teszel. Mert akkor már nem leszel mindig szexi és cool. Vagy mégis? Pontosan erről szól a Poosh!

– lebegteti a nemsokára 40-be forduló üzletasszony, aki tisztában van azzal, mennyit költünk a fizikumunkra, külső és belső felhasználás céljából. Az új oldal segít abban eligazodni, hogyan éljünk a lehető legjobban.

 

View this post on Instagram

 

coming soon #pooshtheboundaries

A post shared by Poosh (@poosh) on

Oktat, motivál, teremti és előmozdítja az elérhető, modern életstílust az olvasói számára.

Nagyjából ki is lehet találni, mi mindennel kecsegtet a felület: ötperces edzések Joe-val, kíméletes rágcsálnivalók, méregmentes gyerekjátékok, és töménytelen szépségipari árucikk, persze napi használatra. Természetesen Kris Jenner sem maradt ki a brand-építésből, és a momager ismét hiperaktívnak bizonyult:

Az ördög keményen dolgozik, de Kris még rá is ráver.

– véli legidősebb lánya, aki még az imádott mama gluténmentes brownie-receptjét is megosztja a pórnéppel.

Akinek már egy ideje dereng, mi folyik itt, annak nem is húznánk tovább az idegeit: igen, a Goop-ról van szó, Gwyneth Paltrow életmód-magazinjáról és webshopjáról. Feltűnően sok a hasonlóság a két projekt között.

Kourtney pedig már állt elő ilyesmivel korábban…

…volt már honlapja és fizetős mobil app-ja is (2,99 dollárért, exkluzív tartalommal), ám tavaly le is zárult ez az évek óta futó Dash-vonal.

Hogy a Poosh mennyire jön majd be, az egyelőre jó kérdés…

…mert a lényegi különbség a Goop és közte az, hogy Paltrow teljesen ingyenesen szolgáltat tartalmat, jegyzi meg a LA Mag.com.

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló