Celeb
Hoppá, Kourtney Kardashian új oldala nagyon ismerős valahonnan!
Kim csak kivallotta, hogy Naomi Campbellt másolja, na de kit koppint a nővére? Nem véletlen, hogy a Poosh nevű brand többeknek okoz deja vu-t.
Kourtney Kardashian a legidősebb lánytesó a KUWTK-klánban, és nem tör olyan gyakran a címlapokra, mint híres-hírhedt húgai, az élen Kimmel. De mostanában egyre többet hallani frissen indult életmód-, szépség- és wellness-oldaláról, a Poosh-ról.
A pucér, kifacsart testű habfürdős fotó már megadta az alaphangot a kampányhoz. A képet egyébként egy korábbi projektjénél már elsütötte, ám a Dash store már meg is szűnt azóta.
A Poosh bezzeg él és virul, mert
úgy éreztem, hiányzik még valami az egészséges életstílus palettájáról. Ha ilyesmivel foglalkozol, akkor óhatatlanul a saját bőrödet viszed a vásárra. Szerepel a tested, amibe vagy amire nagyon nem mindegy, mit is teszel. Mert akkor már nem leszel mindig szexi és cool. Vagy mégis? Pontosan erről szól a Poosh!
– lebegteti a nemsokára 40-be forduló üzletasszony, aki tisztában van azzal, mennyit költünk a fizikumunkra, külső és belső felhasználás céljából. Az új oldal segít abban eligazodni, hogyan éljünk a lehető legjobban.
Oktat, motivál, teremti és előmozdítja az elérhető, modern életstílust az olvasói számára.
Nagyjából ki is lehet találni, mi mindennel kecsegtet a felület: ötperces edzések Joe-val, kíméletes rágcsálnivalók, méregmentes gyerekjátékok, és töménytelen szépségipari árucikk, persze napi használatra. Természetesen Kris Jenner sem maradt ki a brand-építésből, és a momager ismét hiperaktívnak bizonyult:
Az ördög keményen dolgozik, de Kris még rá is ráver.
– véli legidősebb lánya, aki még az imádott mama gluténmentes brownie-receptjét is megosztja a pórnéppel.
Akinek már egy ideje dereng, mi folyik itt, annak nem is húznánk tovább az idegeit: igen, a Goop-ról van szó, Gwyneth Paltrow életmód-magazinjáról és webshopjáról. Feltűnően sok a hasonlóság a két projekt között.
Why does kourtney k’s “lifestyle” brand Poosh sound exactly like Goop by Gwyneth Paltrow? #icantafforditanyway
— Chloe Hough (@chloOo0e) March 29, 2019
Kourtney pedig már állt elő ilyesmivel korábban…
Ok so poosh is like the goop for the Kardashian generation? Honestly if anyone’s gonna tell me to drink tumeric tea I want it to be Kourtney
— Keira Gilleechi (@gilleechi) April 2, 2019
…volt már honlapja és fizetős mobil app-ja is (2,99 dollárért, exkluzív tartalommal), ám tavaly le is zárult ez az évek óta futó Dash-vonal.
unpopular opinion: poosh is a kardashian-drenched knock off of @goop
— samantha starr (@smnthstrr) April 2, 2019
Hogy a Poosh mennyire jön majd be, az egyelőre jó kérdés…
If you guessed that Poosh was Kardashian Goop, congratulations! https://t.co/cKocmvrXkj
— Alyssa Vingan Klein (@alyssavingan) April 2, 2019
…mert a lényegi különbség a Goop és közte az, hogy Paltrow teljesen ingyenesen szolgáltat tartalmat, jegyzi meg a LA Mag.com.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.