Celeb

Kylie Jenner önerőből lett a világ legfiatalabb milliárdosa, vagy a család tolta idáig?

  • Szerző:nuus
  • 2019.03.06 | 11:18

A 21 éves szépségmogul még Zuckerberget is lenyomta a Forbes szerint. Tegyük hozzá, hogy a saját lábon álló üzletasszony közben le is babázott!

A múlt héten mindenki Khloe Kardashian újabb – vélhetően utolsó – megcsalási botrányával volt elfoglalva, miközben kishúga szép csendben rekordot döntött. A Kardashian-Jenner klán zsenge korú híressége lett a világon a legfiatalabb milliárdos, áll a 2019. március 5-én közzétett, éves Forbes-listán.

 

View this post on Instagram

 

SETTING POWDERS by @kyliecosmetics launching March 7th?

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

21 évesen egymilliárd dollárt összehozni, az azért nem kis teljesítmény:

Jenner a legifjabb milliárdos, aki csakis önmagának köszönheti a sikerét. Tízjegyű összeget tett le az asztalra 21 évesen – ez még Mark Zuckerbergnek sem adatott meg (aki 23 évesen lépte át az álomhatárt).

A Kylie Cosmetics alapítója a 2057. a rangos felsorolásban, mely 2153 személy nevét tartalmazza. Az Amazon alapító Jeffrey P. Bezos, aki tulajdonosa a The Washington Postnak is, illetve Bill Gates, a Microsoft társalapítója továbbra is uralja a dobogó első két helyét.

 

View this post on Instagram

 

thank you @papermagazine and the sweet @morellibrothers for this new COVER ?

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Jennerbe megint sokan belekötöttek, miszerint egyedül erre a bravúrra képtelen lett volna – támadták már akkor is, amikor 2018-ban a magazin a címlapjára tette, mint a leggazdagabb amerikai üzletasszonyt.

Tehetős családba született…

…ugyanis a Kardashian-klánról csak az nem hallott, aki egy kő alatt élt eddig. Főleg Kim Kardashian biztosította féltestvére számára a hírnevet, ami a belépő a szépségiparba. A „momager” – menedzser mama – pedig nem más, mint Kris Jenner, akinek a keze szintén messzire elér.

A Forbes mégis önértéken minősíti Kylie vívmányát, pedig olyanra volna inkább érvényes ez a kategória, aki tényleg a semmiből jött, hogy felépítse a saját vállalkozását.

A kifejezés elég széles spektrumú. Nem adja teljesen vissza azt, hogy ki honnan érkezik, vagy hogy egyiküknek esetleg könnyebben ment.

 

View this post on Instagram

 

can’t wait to reveal the VALENTINE COLLECTION tomorrow! it launches Feb. 1st ♥️?

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Vitán felül áll, hogy Jenner az utóbbi eset: 1997-ben született, az akkor még Bruce Jenner néven futó olimpikon lányaként, aki azóta nemváltó műtéten esett át, és felvette a Caitlyn keresztnevet. Édestestvére Kendall, féltesói pedig egyfelől Kris, másfelől Bruce korábbi házasságából származnak.

Robert Kardashian – Kimék apja – 2003-ban hunyt el, 2007-ben – nem sokkal a celebkirálynő kiszivárgott szexvideója után -indult el a Keeping Up With the Kardashians című valóságshow.

via GIPHY

Kendall és Kylie persze felbukkant a műsorban, és ahogy nőttek, úgy egyre több felületet is kaptak.

Az Instagram-generáció zászlóshajói

Modellként ruházati cégekkel kezdtek szerződni. A PacSun és Steve Madden csapott le a lányokra, majd 2015-ben jött ki a kisebbik tesó a Kylie Lip Kit nevű, saját termékcsomaggal. A rúzs és szájceruza tette le a kozmetikai cég alapjait:

„Ez a közösségi média ereje. Már akkor kíváncsiak voltak rám, amikor még semmivel sem álltam elő.”

– nyilatkozta Jenner, akinek 175 milliós tábora van – melybe az Instagram mellett a Snapchat, a Facebook és a Twitter népe is beleértedő. Hogy egy sminkcuccból mégis hogyan épült fel egy teljes birodalom, ahhoz a hölgy tökéletes ajakbiggyesztése kulcsfontosságú volt. 2014 körül látványosan megnőtt Kylie csókos szája, amit ő csak a jól eltalált arcfesték számlájára írt:

„A kontúrceruza újrarajzolta az életpályámat”

– ami hangzatos szállóigét nem vett ám be mindenki. Sőt – Kylie Jenner Ajak-kihívást (#KylieJennerChallenge) indítottak a tinik: a szájukat feles pohárba nyomva, vákuum segítségével csücsörítettek, akár a véraláfutást is kockáztatva.

 

Jenner válasza sem maradt el – anyja segítségével időszakos ajakfeltöltéssel állt elő 2015 májusában. Alig egy év múlva már félmillió ilyen terméket forgalmazott, 29 dollárért, számos színárnyalatban. 2016-ban, azaz az első évében 307 millió dollárt kaszált a Kylie Cosmetics, mely addigra már az Ulta üzletlánccal is kollaborált. Tavaly is behúztak 360 milliót,  miközben Jenner anyává is vált. Anyukája, Kris tíz százalékot tesz zsebre, mint menedzser, és a legkisebb lány cége most simán ér már legalább 900 millió dollárt, teszi hozzá a The Washington Post.

 

View this post on Instagram

 

Kardashian Decade

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Otthon
Így ne nyírd ki a szobanövényeid!
  • szerző:nuus
  • 2024. 04. 04.