Gasztró
Ed Sheeran ketchup-ügynöknek állt
A Grammy-díjas énekes a nevét is adta az új paradicsom-származékhoz, ez lett az EdChup.
Ed Sheeran színe a vörös, amire most már saját ketchupjával is ráerősít. A lángvörös hajú angol énekes megállapodott a Heinz vállalattal, miszerint egy reklámkampányt építenek fel az ő személyével, az EdChup fantázianevű termék számára.
A 2019-es Szigetre is ellátogató, suffolki Sheeran maga is nagy rajongója a fűszeres paradicsomszósznak, és ezt már június 5-től hivatalosan is felvállalhatja. Eddig is viselt már egy tetoválást, mellyel a fenti cég logóját hirdeti a karján. Természetesen különleges megjelenést is kapnak az új flakonok, melyekből már előrendelni is van is lehetőség.
Tényleg nemsokára megtörténik, és te is a kezedben tarthatsz majd egyet belőlük.
írta Instagramon a 28 éves sztár. Június 5 egyébként is a Ketchup Világnapja, teszi hozzá a CNN.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.