Üzlet
Dagad a botrány: Perre megy egymással a Lidl és a Tesco
A két üzletlánc perre megy a logóhasználat miatt.
A Lidl logóját talán már senkinek sem kell bemutatni, és bizonyára sokan látták már a Tesco clubkártyás logóját is. Annyit meg kell hagyni, hogy valóban mindkettő alapja egy sárga kör.
A Lidl elmondása szerint mind a szöveges verzió, mind pedig a szöveg nélküli (szerk: sárga kör piros szegéllyel) védjegyes. Az üzletlánc jogi csapata azon a véleményen van, hogy a Lidl egyik jól ismert, központi arculati eleme áll a Tesco klubkártyáján.
A Tesco jogi csapata azonban azzal védekezik, hogy a Lidl-nek be kellene azt mutatnia, hogy a sárga kör megalkotása elegendő művészi készséget és munkát igényel ahhoz, hogy a szerző saját szellemi alkotásának tekinthesse.
Az ügyet a londoni Legfelsőbb Bíróságon tárgyalják. A meghallgatás várhatóan a jövő héten ér véget – írja Retail Gazette.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.