Üzlet

Így lehet ezer követővel sokat keresni, mint influencer

  • Szerző:nuus
  • 2018.11.14 | 08:45

Már csak a fizetés mennyisége a kérdés, nem annak a megléte.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Regina Dukai (@reginadukai) által megosztott bejegyzés,

Szóval már nem kell Dukai Reginának lenni háromszázezer követővel ahhoz, hogy egy cég szemében potenciális hirdetőfelület legyél. A New York Times jelentése szerint azok is simán labdába rúgnak akiknek nagyjából ezer követőjük van.

Na és miért?

Mert az ő véleményük úgy hat az emberre, mint egy ismerős tanácsa. Tehát ha egy ezer követős valaki ajánl egy sampont, vagy egy bútort, az jobban működik, mintha egy nagyon népszerű közszereplő teszi ugyanezt.

Ráadásul a cégeknek is megéri, ugyanis ezek a “nanoinfluencerek” sokkal kevesebbért hajlandóak reklámozni a terméküket, mint a sok követős társaik. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy magáért a termékért cserébe, vagy minimális pénzért hirdetnek. Nyilván nem érnek el annyi embert, viszont akit elérnek, azt nagyobb hatásfokkal.

A nagy kérdés, hogy hová tart ez az egész, ha már ezer követővel lehet valaki influencer? Ugyanis ez nagyjából azt jelenti, hogy bárki azzá válhat.

Az önjelölt influencerek őrületbe kergetik a luxushoteleket


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló