Divat
Kínában is beköszönt az újév, amit luxusárucikkek sokaságával ünnepelhetnek meg
A kutya éve pontosan holnap, február 16-án kezdődik.
Az egy dolog, hogy Kínában működik a legnagyobb másolóipar, de ettől függetlenül (vagy összefügg a kettő) a kínai emberek meg nagyon erősen vonzódnak az eredeti luxustermékekhez. A kínai újév február 16-án köszönt be, a nemes alkalomra pedig a különböző márkák elő is állnak speciális limitált árucikkeikkel. A Kínai Kereskedelmi Minisztérium adatai szerint ebben az időszakban a kínai emberek várhatóan 900 milliárd jüant (143 milliárd dollárt) költenek majd el összesen ezekre az árucikkekre, amiknek jórésze nagyon drága luxustárgy.
A Gucci egy különleges női táskával készült a kínai újévre, ami 3290 dollárba kerül.
#Gucci NWT $3290 Red Gold Leather Chinese New Year “Dionysus” Shoulder #kokobop https://t.co/g5KWxwdJnB pic.twitter.com/bt3e2pnYBZ
— Soulmate Bag (@SoulmateBag) 2017. július 15.
125 ezer dollárért a kínaiak megvásárolhatják a Vacheron Constantin új, kutyás óráját.
$125,000 ‘Year Of The Dog’ Watch Unveiled by Vacheron Constantin For Chinese New Year: The oldest continually @ https://t.co/Y9QKcMvRO7 pic.twitter.com/ldWE6q9Uda
— GJB Partners (@gjbpartners) 2017. október 11.
Valamivel olcsóbb, potom 24 500 dollárba fáj a Chopard szintén kutyás karórája.
A Dolce & Gabbana termékeire az egész család számíthat, minden családtagnak kijár egy teljes kutyás szett.
Az Adidas mi mással készült volna a jeles alkalomra, mint új cipőkkel, 4 új párral, amiket egy-egy kínai újévi áldásos szimbólummal díszítettek: szerencse, vagyon, hosszú élet, boldogság.
A Nike se maradhatott le az Adidas mögött: egy új Air Jordant dobtak piacra (darabja 200 dollár), ami retró és gyerek verzióban is kapható a felnőtt mellett.
The @Jumpman23 Air Jordan XXXII ‘Chinese New Year’
Shop ?? https://t.co/KNk0gvuqKw pic.twitter.com/lgDTRsBjKp
— Nike.com (@nikestore) 2018. február 9.
A Remade új cipője is nagyon kínai, meg persze nagyon luxy is.
Hozzájuk képest a Vans új, ünnepi csukája egészen visszafogottra sikerült.
Végezetül a japán ruhamárka, a Bape következik: ők egy egész garnitúra feliratos pólóval és pulóverrel készültek, amiken bizony ott figyel mindig egy kutyafej is.
Bape celebrates Chinese New Year with “Year of the Dog” collection. https://t.co/zZSVnHxgod pic.twitter.com/BFQjk6plFv
— Complex Style (@ComplexStyle) 2017. december 26.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.