Divat
Na ne, Bella Hadid egy női robottal smárol?
Már az LGBTQ-közösségtől bocsánatot is kellett kérnie a divatcégnek.
A Calvin Klein is beállt abba a sorba, amelyben a marginalizált kisebbségek (lejáratása) révén pénzt keresni óhajtó divatcégeket találjuk. A H&M, a Prada és a Gucci botrányai után most Bella Hadid keveredett egy félrecsúszott hirdetésbe.
.@KendallJenner is a knoCKout in #MYCALVINS
? Directed by Jonas Lindstroem
See more at https://t.co/ovpfmcACOx pic.twitter.com/FOKhPPeWzP
— CALVIN KLEIN (@CalvinKlein) May 14, 2019
A CK többek közt a leszbikusságot is felhasználta arra, hogy némi figyelmet vonjon magára, természetesen anyagi érdekek mentén. Ezt persze az LGBTQ-közösség sem hagyta szó nélkül.
“Sometimes I find it easier to share through music…“ — @BillieEilish
Photographed by Mario Sorrenti
See more at https://t.co/ovpfmcACOx #MYTRUTH #MYCALVINS pic.twitter.com/uhKKXp7fxz
— CALVIN KLEIN (@CalvinKlein) May 12, 2019
A robotok még nem szerveződtek olyan magas szinten, hogy ők is ágáljanak az akció ellen, de előbb-utóbb erre is sor kerülhet, ugyanis egy menő virtuális influencerrel csókolózik a topmodell az ominózus reklámban.
Bella Hadid és Lil Miquela szürreálban nyomja.
szól a szlogen, ami az I Speak My Truth in #MyCalvins-kampány reklámfilmjéhez készült.
A 22 éves szépség – aki egyébként The Weeknd csaja volna, ha minden igaz – ezt mondja, miközben a robotlány arcát kényezteti:
Az élet – nyitott ajtók sora. Új álmokat hozhatsz létre, melyeknek a létezéséről eddig fogalmad sem volt.
Majd heves csókban forr össze a két hölgyike. A reklám célja az egyéniség és az önkifejezés kidomborítása lett volna, de mégis queer-botrányba fordult.
who is gonna tell Calvin Klein you’re supposed to wait until June for your tone-deaf queer-bait ad campaigns!! lil miquela and bella hadid out here smooching two weeks too early!!!
— Madison Malone Kircher (@4evrmalone) May 16, 2019
Valaki megmondaná a CK-nek, hogy mindjárt itt a június, amikor úgyis csőstül zúdul a queer-kampány? Hadid ezt két héttel beelőzte!
háborodik fel Madison Kircher.
The Calvin Klein ad where Bella Hadid makes out with Lil Miquela…
1. Stop using lesbianism to sell your clothing.. we’re not garnish for men
2. Should have been me
— Berkin Koluglu (@koluglu) May 16, 2019
Az LGBTQ-csali módszerével gyakran élnek nagyvállalatok, akik érzékenyítés és valódi támogatás helyett csak a szenzációra mennek. Ez a marketing technika a figyelmet ugyan felhívja, ám csak a kíváncsiságot és a felháborodást szolgálja ki, anyagi hasznot remélve.
Ne leszbikussággal akarjanak már ruhákat ránk sózni!
írták a kommentelők.
“Life is about” what? This is a total queer bait …
Bella Hadid kisses Lil Miquela in new Calvin Klein commercial … https://t.co/FYbQMvoPwY— Ottavio (@OttavioGM) May 17, 2019
A CK vette a lapot, és elnézést is kért nyomban.
Here at CALVIN KLEIN, we welcome all types of constructive feedback from our community. We see your comments and we appreciate them. We’d like to offer our thoughts in response to comments on our campaign video featuring Bella Hadid and Lil Miquela. pic.twitter.com/OIcIekyR9K
— CALVIN KLEIN (@CalvinKlein) May 17, 2019
Ám a koncepcióhoz továbbra is ragaszkodnak:
A kifejezés szabadsága lebegett a szemünk előtt: széles skálája az identitásnak, beleértve a gender és szexuális vonatkozásokat is.
idézi a People a magasztos víziót.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.