Film

A Fekete Párduc vagy a Tomb Raider hasít jobban?

  • Szerző:nuus
  • 2018.03.19 | 10:43

27 millió dolláros a hétvégi olló, de kinek a javára?

A Fekete Párduc diadalmenete töretlen: az ötödik héten is Ryan Coogler munkája dübörög a legjobban, maga mögé szorítva az új Lara Croft mozit. Méghozzá 27 milliós dollárral húzott rá a Tomb Raiderre, annak nyitó hétvégéjén. Így „csak” minden idők hetedik legjobb, 600 millió észak-amerikai dolláros álomhatárt átlépő debütjét produkálta Alicia Vikander és csapata.

Szintén meglepetést okozott az I Can Only Imagine című, keresztény film, melyet a Roadside Attractions és a Lionsgate jegyez. 17,1 millió dollárt hozott 1628 mozinak, lenyomva az Időcsavart és a tini melegjogi aktivistáról szóló Love, Simont is.

A Fekete Párduc Amerikában eddig 605,4 milliót, míg világszerte 1,182 milliárd dollárt kaszált. Lassan beéri a Bosszúállókat (623M), míg a Tomb Raider helyi szinten, 3854 moziban mindössze 23,5 milliót fialt. A női akcióhős-játék előzményfilmjét a norvég Roar Uthaug rendezte, melyre a mozilátogatók közel fele, 44 százalék nő ült be. Külföldön Kínában érdekelt a legtöbb embert (41,1M dollár értékben), világszerte pedig 126 milliót tejelt.

Mindig is tudtuk, hogy nemzetközi sikerfilm lesz. Arra számítottunk, hogy nyitásként minimum 25 milliót hoz Amerikában, de közben világelsők is lettünk!

örül Jeff Goldstein, a Warner terjesztési vezetője. Észak-Amerikában a második helyre szorult, a harmadikat pedig Jon és Andrew Erwin független filmje csípte meg. Az I Can Only Imagine egy hívő rockzenekarról, a MercyMe-ről szól, akik a filmmel azonos című, minden idők legsikeresesebbnek bizonyuló, keresztény kislemezét jegyzik. A Dennis Quaid és J. Michael Finley főszereplésével készült mozi iránt főleg a 35 feletti nők érdeklődnek, és hétmillió dollárt hozott.

Ha egy jó filmet készítesz, bejönnek rá a nézők. És Quaid is vonzza a közönséget.

véli Howard Cohen, a Roadside egyik elnöke. A Hollywood Reporter hozzáteszi, hogy Nyúl Péter a hetedik helyen végzett, Angliában például kétszer annyian voltak rá kíváncsiak, mint Vikander filmjére.

A post shared by Black Panther (@blackpanther) on


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Tech
Már fizetni kell a Google Chromért is
  • szerző:nuus
  • 2024. 04. 23.
Zene
A KISS eladta a lelkét az ABBA-nak
  • szerző:nuus
  • 2024. 04. 23.