Vállalatok
Zseniális Twitter-terv, vagy óriási baki, amit első osztályúan kezeltek a McDonald’s emberei?
Akármelyik is történt, jól jöttek ki belőle.
Pár nappal ezelőtt megírtuk a McDonald’s Twitter bakijáról szóló történetet, ami lehet, hogy inkább csak “baki”. Mindenki döntse el maga. Röviden a lényeg: a múlt pénteki Fekete Péntek napján egy fura bejegyzés jelent meg a McDonald’s Twitter oldalán, egy rövid mondat, ami különösebb reklámértéket nem hordozott, egy belső utasítás volt egyik marketingestől a másiknak: másolja be a (feltételezhetően promó) linket az oldalra. Csakhogy a link helyett az utasítás került bemásolásra.
Black Friday **** Need copy and link****
— McDonald’s (@McDonaldsCorp) 2017. november 24.
A Twitter népe nekiesett a Mekinek, jól kinevették, ugyanakkor terjedt a hiba (vagy “hiba”), született több mint 20 ezer retweet, és már csak az nem hallott az esetről, aki egyébként azt sem tudja, hogy mi az a McDonald’s. Aztán amikor már senki nem várta, megérkezett a Meki reakciója is, az alábbi, ami pedig azt mondja, hogy ha jól megérdemelt reggeli McCafé-nk előtt kezdünk neki bárminek, annak ilyen eredménye lesz, mint az első poszt.
When you tweet before your first cup of McCafé… Nothing comes before coffee. pic.twitter.com/aPJ2ZupS9b
— McDonald’s (@McDonaldsCorp) 2017. november 24.
A twitterezők, akik korábban kiröhögték a McDonald’s-t a poszt miatt, most felállva tapsoltak a cégnek. Még úgy is, hogy a vita továbbra sincs eldöntve: mindez egy zseniális marketingterv volt, vagy egy valós hiba, amire zseniálisan reagált a cég. Bárhol is az igazság, az biztos, hogy mindenki a Mekiről beszél, még most is, és közben lehet, hogy buzgón kortyolgatja jól megérdemelt reggeli McCafé-ját.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.