Autó

Lecseréli logóját a Toyota

  • Szerző:szaboakos
  • 2020.07.27 | 10:48
  • trendindex: 4

A Volkswagenhez és a BMW-hez hasonlóan a japán autógyártó is egyszerűsítette az embléma grafikáját.

A Toyota nem alakított nagyot rajta, csak annyit amennyit a többi gyártó többek között a Nissan, Volkswagen, és a BMW is megtett a közelmúltban. Kétdimenziós lett és monokróm. Hogy mi benne a logika? Az, hogy ezeket az egyszínű, jól lehatárolt logókat sokkal könnyebb felhasználni a médiában, és egyéb reklám anyagokban.

Ez lesz az új logó

A Toyota új logója az új idén bemutatkozó Yarison lesz először látható, majd  várhatóan minden új Toyotára ez kerül majd. A különböző kereskedőknek, és partnereknek ezeket a drágán cserélhető arculati elemeket, beleértve a cégtáblákat, homlokzati logókat 2025-re kell lecserélni.

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Labdarúgás
Márkanév lett Messi neve
  • szerző:nuus
  • 2020. 09. 18.